This website uses ‘cookies’ to give you the best, most relevant experience. Learn more Accept
Click background to close pop-up

Notify me!

EMAIL

NAME



Home
Composers
Catalog
Store
Infos
Cart
Menu
B
François Bayle
Franck Bedrossian
Thierry Blondeau
C
Raphaël Cendo
D
Denis Dufour
Pierre Dutrieu
F
Luc Ferrari
H
Pierre Henry
L
Vincent Laubeuf
Ramon Lazkano
Lin-Ni Liao
José Manuel López López
M
Paul Méfano
P
Bernard Parmegiani
Gérard Pesson
R
Colin Roche
S
Oriol Saladrigues
Pierre Schaeffer
V
Davor Vincze
Menu
Scores Books Records Music paper Limited editions Manuscripts Subscription Plans Merchandising
Menu
About us Places FAQ Pro Network
Raphaël Cendo
Drive [in] Theory
2021

tuba and audio

(optional version, audio is performed on synthesizer & keyboards. Thus becoming a trio.)
1'

11 pages
35*27 cm
read
buy
20.80 €
Score
74.— €
Performance Set
3 Scores & Audio
59.20 €
PDF Performance Set
Learn more
Subscription plans
Include it in a plan to access
the full catalog from 1€/month
« I know of no work of art lacking excess. »
« Je ne connais pas d’œuvre d’art sans excès. »
Raphaël Cendo



Description
fr

• Commissioned by ensemble Ars Nova
• Recorded on 12 April 2021 by Émilien Courait (tuba) streamed within 'Mosaïque' project
• Commande de l’ensemble Ars Nova
• Œuvre enregistrée le 12 avril 2021 par Émilien Courait (tuba) puis diffusée en ligne dans le cadre du projet 'Mosaïque'

Credits

  • Edited by Misael Gauchat
  • Translation: Edward J. P. Williams
  • Notice layout: Maxime Barthélemy
  • Proofreading: Raphaël Cendo

Composer See all


Raphaël Cendo
About
fr
1975 – *

Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.

Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
1975 – *

La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.

Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.