Raphaël Cendo
Scratch data
2002
percussion & audio
11'
25 pages
35*27 cm
© 2017 / ONA 0098 / 978-2-37166-097-7
listen
read
buy
26.— €
Score
20.80 €
PDF Score
Enquire
Performance Set Rental
1 Score & Audio
Learn more
Subscription plans
Include it in a plan to access
the full catalog from 1€/month
the full catalog from 1€/month
« I know of no work of art lacking excess. »
« Je ne connais pas d’œuvre d’art sans excès. »
Description
fr
• Premiered in 2002 at Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris, by Romain Robine
• Dedicated to Romain Robine
• Special thanks to Tom De Cock
• Dedicated to Romain Robine
• Special thanks to Tom De Cock
• Création en 2002 au Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris, par Romain Robine
• Dédiée à Romain Robine
• Remerciement spécial à Tom De Cock
• Dédiée à Romain Robine
• Remerciement spécial à Tom De Cock
Credits
- Edited by Misael Gauchat
- Notice layout: Maxime Barthélemy
- Proofreading: Raphaël Cendo
Composer See all
Raphaël Cendo
About
fr
1975 – *
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
1975 – *
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.